Posted by King-Fx

UNDER CONSTRUCTION

This entry was posted on Friday, December 26, 2008 at 9:25 PM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 comments

hang tolong pi jelas kt setiakawan hang sat..
sukj,
hang nie kadang2 kurang akal jugak,alih2 blog bapa yang nak jual iklan pasal apa anak nak ikut kena tempias.Abih tu pak mertua khairy dok buat banyak silap kami nak hukum dia jugak ka..apa daa...
Jgn la dok jadi pakar propaganda plak..
2...walaupun Air Asia tak offer untuk hang iklan dalam blog hang jangan la marah kat orang lain plak.
3...sapa yang mampu nak iklan pi la iklan dalam blog dia..dah memang ada permintaan biaq pi la..
4...hang pun dok iklan gak tiap2 hari promote si khairy tu...pasnie mintak komisen skett...

Anak Jati Kedah

January 2, 2009 at 3:02 AM

Bro,

1. Tambak Bunga ni gila meroyan.

2. Mu belum tulis apa2 topik lagi, tapi dia dah tak sabar nak skru kita?

3. Aku tak tahu la...dia ni jenis bunga apa? Jangan-jangan Bunga kembang pukul 10 kot??

January 3, 2009 at 8:21 PM

Post a Comment